Кількість
|
Вартість
|
||
|
Збірка статей німецьких авторів під редакцією Вольфганга-М. Ауера на основі досвіду вальдорфської педагогіки розкриває питання викладання теорії та історії мистецтва (художньої культури, естетики) в старших класах загальноосвітньої школи. Обґрунтовується важливість викладання естетики як предмету, що розвиває здатність розуміти іншу людину через спостереження плодів її творчої діяльності. Автори досліджують фундаментальні основи курсу, зокрема, принципи розподілу матеріалу по роках навчання, а також діляться практичним досвідом розробки навчальних занять. Розглядаються характерні особливості викладання предмету «Споглядання мистецтва» в сучасній вальдорфській школі з урахуванням естетики Рудольфа Штайнера.